pixel
קידום בגוגל בבינה מלאכותית

קידום בגוגל – עולם של בינה מלאכותית

הבינה המלאכותית הפכה לנושא חם והשיח סביב היכולות שלה והעתיד של מקצועות רבים שעלולים להיות בסכנה מאוד נפוץ בתקופה האחרונה. עכשיו, יותר משנתיים אחרי השקת ChatGpt חברות רבות החלו להשתמש בכלי AI משלהם על מנת לשרת את מטרותיהם, ביניהן חברת גוגל שלא נשארה מאחור. השימוש של גוגל בבינה מלאכותית תרם למשווקים במיוחד, שכן היא הוציאה חידושים וכלים חדשניים שעוזרים לאותם משווקים המשתמשים בפלטפורמות השיווק שלה כדי לשפר את היעילות בכל הנוגע בעולם קידום בגוגל.

הפוסט הזה פורס לפניכם את מיטב החדשנות בתחום השיווק הדיגיטלי ואיך הכלים שמבוססים בינה מלאכותית מבית גוגל יכולים לעזור לכם או למשווקים שלכם בביצוע פעולות קידום בגוגל.

 

לפני שנתחיל, מה זה קידום בגוגל?

קידום בגוגל מתייחס למגוון פעולות שמטרתן להעלות את מיקום האתר בתוצאות החיפוש. זה כולל קידום ממומן בפלטפורמת הפרסום של גוגל אדס , קידום אתרים אורגני (SEO), ויצירת תכנים איכותיים שמושכים גולשים. כלים מבוססי AI מאפשרים לייעל את התהליכים האלה ולהשיג תוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר.

 

איך כלי AI מקדמים אתכם בגוגל?

חיסכון בזמן

הכלים מבצעים פעולות אוטומטיות שחוסכות זמן ומשאבים, ומאפשרים למשווקים להתמקד בפעולות חשובות יותר.

שיפור תוכן

כלי ה- AI יכולים לספק תובנות על התוכן שלכם ולהציע שיפורים. הם יכולים לבדוק את איכות התוכן, לזהות בעיות, ולהציע דרכים לשיפור המבנה והבהירות של הטקסט.

שיפור חווית משתמש

כלי AI יכולים לנתח את התנהגות הגולשים באתר שלכם ולהציע שיפורים לחוויית המשתמש כמו הפחתת זמני טעינה, שיפור הניווט באתר, ואופטימיזציה של התוכן לצפייה במכשירים ניידים.

גישה למידע ונתונים של גוגל

לכלי ה-AI של גוגל יש גישה למאגר הנתונים שלה, מה שמאפשר להם ללמוד ממידע רב על הגולשים במנוע החיפוש שלה, ולספק תובנות חשובות לקידום בגוגל.

 

קידום בגוגל אדס עם בינה מלאכותית

גוגל משלבת בינה מלאכותית במגוון כלים בתוך פלטפורמת הפרסום שלה, שהפכו לכלים חיוניים לכל מי שרוצה לשפר את הקידום בגוגל:

קמפיין Performance Max

קמפיין מסוג Performance Max הוא קמפיין חדשני המשפר את הקידום בגוגל ומשתמש בבינה מלאכותית כדי לפרסם במגוון פלטפורמות של גוגל – כולל YouTube, רשת המדיה, רשת החיפוש, ועוד. ה-AI מבצע אופטימיזציה אוטומטית של המודעות, התקציב וההצעות, ומנתח נתונים בזמן אמת כדי להבין אילו אסטרטגיות ואילו מודעות מביאות לתוצאות הטובות ביותר.

תהליך העיבוד מתאים אישית את המסרים עבור כל גולש, מנתח התנהגות של הגולשים ומשפר באופן תמידי את הביצועים ואת הקידום בגוגל, במטרה להשיג את המטרות העסקיות בצורה היעילה ביותר.

 

מודעות חיפוש רספונסיביות

מאפשרות למפרסמים ליצור מודעות דינמיות שמתאימות את עצמן לחיפושים של הגולשים ומשפרות הקידום בגוגל בצורה יעילה. קמפיין איכותי כולל מספר כותרות ותיאורים עבור כל מודעה, כאשר ה-AI של גוגל משלב ביניהם כדי להציג את השילוב האופטימלי ביותר עבור כל חיפוש ספציפי. ה-AI מנתח את ההקשרים של החיפוש, את ההתנהגות ההיסטורית של הגולשים ואת הביצועים של המודעות בעבר, ובכך מבטיח שכל גולש יראה את הגרסה המושכת והמתאימה ביותר עבורו של המודעה.

מודעות חיפוש ריספונסיביות הן כמו קסם: הן יכולות לשנות את הכותרת והטקסט שלהן כדי להתאים בדיוק למה שחיפשתם. גוגל משתמשת בכמה חלקים של הטקסט שהמפרסם כתב, ואז מחברת אותם בצורה הכי טובה כדי למשוך את תשומת הלב של הגולש.

 

מערכת סמארט בידינג

קידום בגוגל הוא מערכת משומנת של הצעות מחיר (Bid) על הצגת המודעה למשווקים שמציעים את הסכום הגבוה ביותר והכי רלוונטיים לחיפוש של המשתמש. סמארט בידינג (Smart Bidding) הוא מערכת מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית שמנהלת אוטומטית את הצעות המחיר שלכם בקמפיינים בגוגל אדס. המערכת משתמשת בלמידת מכונה כדי ללמוד ולחזות את התנהגות הגולשים ואת ההשפעה של משתנים שונים על ביצועי הקמפיינים, מה שמשפר את היעילות של הקידום בגוגל בצורה משמעותית.

כדי להבין טוב יותר איך המערכת הזו עובדת, תפעילו לרגע את הדמיון שלכם. אתם משחקים במשחק שבו אתם צריכים לזרוק כדור למטרה. אם אתם רוצים להיות הכי טובים, אתם צריכים לדעת מתי לזרוק את הכדור ואיפה בדיוק לזרוק אותו. עכשיו, תחשבו על סמארט בידינג כמו המאמן במשחק הזה. הוא עוקב אחרי כל הפעמים שזרקתם את הכדור, רואה מה עבד ומה לא עבד, ולומד איך לשפר את הזריקות שלכם. כשהוא רואה דפוס חדש או שינוי בתנאים, הוא אומר לכם בדיוק מתי ואיפה לזרוק כדי להצליח יותר.

ֿזה אומר שגוגל עוזרת למודעות שלכם להיות מוצגות לאנשים הנכונים, בזמן הנכון, עם הצעת המחיר הכי טובה, כך קידום בגוגל עושה הכל בלי שתצטרכו לעשות כלום.

 

כלי AI של גוגל לניתוח נתונים : GA4

גוגל אנליטיקס 4 (או GA4) היא הגרסה החדשה של מערכת ניתוח הנתונים של גוגל, שמביאה שיפורים משמעותיים בהשוואה לגרסה הקודמת. האנליטיקה שגוגל מספקת מביאה לתובנות מעמיקות יותר על התנהגות הגולשים באתר ובאפליקציה. לכן, ההבנה של אותן התנהגויות לוקחות קידום בגוגל לרמת מאסטר, והשימוש ב-AI ממנפת אותה לרמת נינג’ה.

דמיינו שיש לכם חנות רהיטים, ואתם רוצים לדעת כמה אנשים נכנסים לחנות שלכם, אילו רהיטים הם אוהבים הכי הרבה, וכמה זמן הם מבלים בחנות. עכשיו, תארו לעצמכם שיש לכם רובוט חכם שמסתכל על כל זה ונותן לכם דוחות על מה שהוא ראה. זהו כלי משמעותי מאוד עבור משווקים שרוצים לשפר את הקידום בגוגל עבור העסק שהם עובדים עליו.

הנה כמה תובנות ש- GA4 מספק עבורנו:

תובנות אוטומטיות

GA4 משתמשת בלמידת מכונה כדי לגלות תובנות ולספק המלצות אוטומטיות. לדוגמה, התראה על שינויים משמעותיים בתנועה או בהתנהגות הגולשים כמו ירידה פתאומית בכמות המבקרים, מידע שיכול להיות קריטי עבור קידום בגוגל.

תחזיות ודירוגים

GA4 משתמשת במודלים של למידת מכונה כדי לחזות התנהגויות עתידיות. לפיכך, גוגל יכולה לזהות את הסיכוי של משתמש לבצע פעולה מסוימת, כמו רכישה או הרשמה, ולעזור למקד את מאמצי השיווק בצורה אפקטיבית יותר.

קבוצות יעד אוטומטיות

המערכת יכולה לנתח את ההתנהגות גולשים וליצור קבוצות יעד אוטומטיות המכילות גולשים עם דפוסים דומים. זה מאפשר למקד את הקמפיינים שלכם בצורה מדויקת יותר ובכך לשפר את הקידום בגוגל.

ניתוח התנהגות מתקדם

הבינה המלאכותית של GA4 מזהה דפוסים והקשרים בין פעולות שונות באתר ובאפליקציה, ומאפשרת להבין כיצד משתנים שונים משפיעים על התנהגות הגולשים.

המערכת מסוגלת לספק הרבה יותר תובנות ממה שסקרנו, וללמוד להשתמש בה למלוא הפוטנציאל שלה עלול לקחת זמן. אנו ממליצים להתחיל עם המבוא ל – GA4 על מנת לקבל הבנה עמוקה יותר במערכת ואיך ניתן להשתמש בה לשיפור הקידום בגוגל.

 

Gemini – כמו ChatGPT רק של גוגל

ChatGPT יצר באז סביבו וגוגל לא יכלה להרשות לעצמה שלא לאמץ את הטכנולוגיה המהפכנית ובנתה מערך משלה בשם Gemini. הבינה של גוגל עושה שימוש בלמידת מכונה כדי להבין, לנתח ולהפיק טקסטים בצורה טבעית ומדויקת יותר. במילים אחרות, כמו ב- ChatGPT ניתן לשאול את Gemini שאלות ולבקש בקשות והוא יענה עליהם בצורה הכי טובה ויעילה שאפשר. למרות הדמיון בין שתי הפלטפורמות, ב-Gemini קיימים כמה נקודות שוני שיגרמו לכם להעדיף אותו כשאתם עושים קידום בגוגל:

פיתוח ותשתית

Gemini משולב במוצרים ושירותים שונים של גוגל, כגון חיפוש, גוגל דוקס, ועוד.

תחזיות ודירוגים

Gemini יכול להשתמש בנתונים מהמערכות והשירותים של גוגל, מה שמאפשר להפיק תובנות מבוססות על מידע רב שנאסף ולתרום לקידום בגוגל.

קבוצות יעד אוטומטיות

Gemini מניח דגש משמעותי על שמירה על פרטיות הגולשים ואבטחת המידע בהתאם למדיניות של גוגל. 

 

קידום בגוגל באמצעות כלי AI הופך ליותר ויותר פופולרי ויעיל. הכלים המתקדמים של גוגל מאפשרים למשווקים לשפר את ביצועי הקמפיינים שלהם ולהשיג את המטרות העסקיות בצורה אפקטיבית יותר. זכרו לעקוב אחרי ההתפתחויות בתחום ולהשתמש בטכנולוגיות החדשות כדי להישאר תחרותיים ועדכניים. במידה ותעשו שימוש נכון בכלי AI תוכלו להוביל את האתר שלכם למקומות הראשונים בחיפוש אורגני וגם אם תעשו קידום בגוגל.

 

רוצים לדעת איך אפשר להגביר את הנראות והחשיפה של העסק, ולשפר את הביצועים של הקמפיינים שלכם?

השאירו פרטים ואחד מהמומחים (אדם אמיתי ולא בוט) שלנו יצור קשר לשיחת ייעוץ ללא עלות!

אהבתם? מוזמנים לשתף

מאמרים רלוונטיים

קבלו מאיתנו שעת ייעוץ חינם!

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בוואטסאפ

המקצוענים שלנו כאן בשבילכם, אז למה אתם מחכים?

השאירו פרטים ותנו לנינג'ה להביא
יותר טראפיק, לידים והמרות!

התחלת צ'אט
הנינג'ה כאן בשבילך, איך אפשר לסייע?
היי
איך אוכל לסייע?
Skip to content