סמנכ"ל
שיווק כשירות
(CMOaaS)

שיווק נכון של מקצוענים שעושה את ההבדל
נותן לכם שקט וחוסך זמן וכסף

סמנכ"ל
שיווק כשירות
(CMOaaS)

סמנכל שיווק כשירות

מסמנכ"ל שיווק חיצוני ועד ביצוע תוכנית אסטרטגיה שיווקית - הכל במקום אחד!

שירותי שיווק תוצאות מעולות
שירותי שיווק נינג'ה

שותף אמיתי שעוזר לכם להתמקד במה שחשוב באמת!

שירותי שיווק תוצאות מעולות
שירותי שיווק נינג'ה

בעשור האחרון, עבדנו עם הרבה חברות מצליחות שהיה להן משהו במשותף. לכולן הייתה אסטרטגיה ספציפית ששמרה אותם על המסלול למרות שינויים, טכנולוגיות חדשות ואתגרים. 

הייתה להם הנחיה פנימית יחד עם דגש על נתונים שאפשרו להם להימנע מטעויות, להתנגד לאופנה שיווקית ולהתמקד במה שעובד.

בנינג’ה מרקטינג אנחנו מאמינים שבניית תוכנית ברורה להצלחה חיונית כדי לגרום לעסק שלכם להתפתח ולא להישאר מאחור. בשירות סמנכ”ל שיווק חיצוני, אנחנו נחלוק עמכם שיטות מוצלחות שעקפו את התחזית.

אנחנו מצפים לעזור לבנות אמון בשיווק שלכם  ולשפר את העסק שלכם כך שתדעו מה עושים, מתי עושים את זה, למה אנחנו עושים את זה ואיך אנחנו מודדים ומשפרים. 

איך אנחנו מצליחים?

שיטת עבודה של נינג'ה זאת אומנות

היתרונות בסמנכ"ל שיווק במיקור חוץ

איך זה יקדם אתכם?

אסטרטגיה ברורה עם יעדים מדידים

חסכון בהוצאות שכר ותקורה

גורם מקצועי שמבין, מדבר ונושם שיווק

ניהול מדוייק של הוצאות והכנסות השיווק

שיפור ההכרה והחשיפה של המותג

אסטרטגיה ברורה עם יעדים מדידים

חסכון בהוצאות שכר ותקורה

גורם מקצועי שמבין, מדבר ונושם שיווק

ניהול מדוייק של הוצאות והכנסות השיווק

שיפור ההכרה והחשיפה של המותג

היתרונות בשירותי שיווק

לא רק מוחות חריפים ויכולות על

מה תקבלו מאיתנו?

ניהול מערך השיווק

ניהול מלא של מערך השיווק

לא משנה אם אתם משתמשים במספר ספקים חיצוניים לפרסום, בעלי תפקיד פנימיים או במקצוענים של נינג’ה מרקטינג – יש מי שמנצח עבורכם על התזמורת! גורם אחד שמנהל במקומכם את המשימות, מבקר את הביצועים ודואג שתקבלו את התוצרים הטובים ביותר. מעבר לכך תקבלו סינכרון מלא בין הפעולות השיווקיות לבין ניהול הפאנל והמכירות.

בניית תוכנית אסטרטגיה שיווקית

בניית תוכנית אסטרטגית מפורטת לשלבים

נגדיר יחד את היעדים והמטרות (איפה אנחנו בעוד חצי שנה-שנה). ננתח ונאפיין עבורכם את קהלי היעד של מוצרי ושירותי החברה. ולבסוף נבנה תהליכי שיווק עם מדדים (KPI) ברורים ומדוייקים.

יצירת ערוצי ביקוש רווחיים

יצירת ערוצי ביקוש רווחיים

סמנכ”ל השיווק יחקור היכן קהל היעד שלכם מעורב ובאילו ערוצים כדאי שתהיו כדי להגדיל את הביקוש למוצר או השירות שלכם.  ננתח איזה ערוץ לא מתפקד ונקצה חלק מהתקציב שלו כדי לבחון ערוצים או פלטפורמות אחרות. לדוגמא, היום יותר אנשים עובדים מהבית ושיווק בדיוור ישיר מציג ביצועים טובים יותר מאי פעם. בנוסף, שווה לחקור את המשפיענים המובילים בתעשייה שלכם וליצור עמם שיתופי פעולה כדי לקדם את המותג שלכם.

טכניקות שיווק ומכירות חדשות

טכניקות חדשות של שיווק ומכירות

הטכניקות שנעשה בהן שימוש כוללות שיווק באמצעות בינה מלאכותית ואמצעים נוספים שככל הנראה הארגון שלכם טרם עשה בהן שימוש. סמנכ”ל השיווק יחבר את מנהל המכירות בכל המתרחש מצד הפעילות השיווקית כך שהשטח יהיה מחובר תמיד למאמצים השיווקיים.

יצירת שיתופי פעולה

שיתופי פעולה בהתאם לאסטרטגיית השיווק

נחבר אתכם לשותפים עסקיים אסטרטגיים ששילוב האינטרסים בניכם יניב ערך מוסף ללקוחות שני הצדדים. כך נביא לקצב גדילה מהיר הרבה יותר וחיי הלקוחות (LTV) שיתקבלו משיתופי הפעולה יהיו ארוכים משמעותית.

דיווח שוטף ומתן ייעוץ

דיווח שוטף ומתן ייעוץ למנכ"ל ולמנהלים בכירים

סמנכ”ל השיווק שלנו זמין 24/7 למנכ”ל החברה וידווח לו באופן שוטף על קצב ההתקדמות של כל משימות השיווק, והתוצאות שתקציב שיווק שלכם מייצר. בנוסף תקבלו ייעוץ וליווי לצוות הבכיר בנוגע לפעולות השיווקיות והמכירותיות כולל הצטרפות לפגישות אסטרטגיות עם בכירים.

אנחנו אוהבים מספרים
כמו שאנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים

0

לקוחות מרוצים

0 +

קמפיינים

0

מנויים לבלוג

הלקוחות שלנו יספרו לכם ש...

אין ספק
שאתם בחברה טובה

“ אני עובד עם ערן מנינג'ה מרקטינג צמוד כבר למעלה מעשרה חודשים וחייב לומר את האמת שלא האמנתי שזה אפשרי לחדור לשוק הישראלי שמלא בתחרות בעולם התקשורת ולצלוח את המשוחה. מעבר לשירותי השיווק אנחנו עובדים יחד על כל פאנל המכירות ומצליחים להביא תוצאות פנומנליות. ממליץ לכל ארגון שיכול לעמוד בעומס של לידים איכותיים. ”

המלצה של רותם פאר סמנכל מכירות

רותם פאר

VP Sales, VoiceSpin

“ ממליצה בחום על חברת נינג'ה מרקטינג שמלווים אותנו בתהליך השיווקי והעסקי בארגון. ידעו להכיר ולהבין את ה-DNA של הארגון בקצב מהיר ולתת לנו פתרונות יעילים אשר עובדים לאורך זמן. בנוסף, מלווים ומנהלים לנו את כל החלק השיווקי בארגון מה שהגדיל לנו את כמות הלידים והלקוחות בהתאם. חייבת לציין את היחס האישי והליווי הצמוד של ערן מנכ"ל החברה אשר מלווה אותנו בשיא המקצועיות והאכפתיות. הגענו אליהם לאחר ניסיון לא פשוט עם המון סוכנויות שיווק לפני וסוף סוף מצאנו חברה שאפשר לצעוד איתה יד ביד. ממליצה על נינג'ה מרקטינג לכל חברה וארגון! ”

המלצה של תהילה בר

תהילה בר

VP Sales, Hakaveret CRM

“ נינג'ה מרקטינג הצליחו להביא אותנו להישגים חסרי תקדים תוך זמן קצר מתחילת הפעילות המשותפת, לפנות אותי להתמקד בניהול העסק ולחסוך בעלויות השיווק ”

testimonial-1

עותמאן טבאש

CEO, SKYCALL

“ כמנכ"ל של חברה טכנולוגית אני עסוק בהמון ערוצים במקביל והשיווק נדחק אל הפינה. נינג'ה מרקטינג באמת מאסטרים והרימו את השיווק בעסק לרמה שלא האמנתי. ”

testimonial-4

אדי קילימניק

CEO, VoiceX

“ הייתי סקפטי אחרי שהחלפנו לא פחות משלוש חברות שיווק במיקור חוץ בעשת ייבוא והפצה ועכשיו אין סיכוי שנחפש שוב. התנועה לאתר שלנו גדלה משמעותית וכמות הלידים שהגיעו הניבו לנו החזר על ההשקעה תוך חודש. הזמינות והאכפתיות של ערן והצוות זה משהו שלא מובן מאליו. בקיצור, ממליצים בחום. ”

גולן טנג’י ממליץ על נינג’ה שיווק

גולן טנג'י

CEO, ESHET

מגוון חבילות שיווק

חבילות שיתנו לכם שליטה בשוק

סמוראי

חבילת שיווק סמוראי

מאסטר

חבילת שיווק במיקור חוץ

קטאנה

חבילת שיווק קאטאנה