ניהול
יחסי ציבור
למוניטין חיובי

קחו שליטה על המוניטין של המותג שלכם ברשת ונהלו את מה שאומרים עליכם בצורה חכמה!

ניהול
יחסי ציבור
למומנטום חיובי

יחסי ציבור של נינגה

קחו שליטה על המוניטין של המותג שלכם ברשת ונהלו את מה שאומרים עליכם בצורה חכמה!

שחקן חיזוק חיובי לחיזוק תפישת המותג
שישדרג לכם את הערך!

מתחייבים לתוצאות בשיווק
שירותי שיווק נינג'ה

כיום הסביבה הדיגיטלית פעילה יותר מתמיד ואנשים פונים לעיתים קרובות למנועי חיפוש כדי ללמוד על המותג והשירות או המוצר הנדרש בטרם רכישה. במסגרת שירות יחסי ציבור שלנו, תקבלו גורם שיבנה וינהל את האסטרטגיה לתדמית המקוונת והלא מקוונת של החברה, גם בזמנים בהם אתם בעיצומה של סערה.

נדאג לתוצאות חיפוש שמציגות מידע חיובי על החברה שלכם, כמו דירוגים מעולים באתרי ביקורת, ביקורות חיוביות ברשתות, כתבות מקצועיות באתרים חדשותיים, השתתפות בכנסים וכל אמצעי שיידרש להכניס אתכם לרשימת המועדפים במחשבה של קהל היעד.

איך אנחנו מצליחים?

שיטת עבודה של נינג'ה זאת אומנות

שלב 1 - ניתוח מוניטין
נערוך ניתוח מעמיק של המוניטין המקוון שלכם כדי לקבוע את כל האיזורים החיוביים והשליליים המעצבים את המוניטין שלכם. לאחר הניתוח, נשתמש בתובנות כדי להתאים אישית אסטרטגיה יעילה להסרת איומים, חיזוק המוניטין (באינטרנט ובכל מדיה אפשרית) ונבנה יחד מותג שולט בשוק.
Previous slide
Next slide

היתרונות ביחסי ציבור

איך זה יקדם אתכם?

הגברת מודעות למותג

ניהול מוניטין

הרחבת ההשפעה של המותג

הצגת המומחיות שלכם לראווה

תפיסת נתח מהשיח בתחום שלכם

הגדלת תנועה לאתר

הגברת מודעות למותג

ניהול מוניטין

הרחבת ההשפעה של המותג

הצגת המומחיות שלכם לראווה

תפיסת נתח מהשיח בתחום שלכם

הגדלת תנועה לאתר

היתרונות בשירותי שיווק

לא רק מוחות חריפים ומקדמים תדמית

מה תקבלו מאיתנו?

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין

שליטה באיך אתם נראים במרחב הדיגיטלי דורש שיפור של הנראות המקוונת ובניית אמון באמצעות פתרונות לניהול מוניטין שמיועדים לעסקים בכל הגדלים.

כתבות תוכן באתרים מובילים

כתבות תוכן באתרים מובילים בתחום שלכם

תוכן איכותי באתרים שרלוונטיים לתחום שלכם יגרום לכם להיות אוטוריטות ויגרום ללקוחות הפוטנציאלים להפוך ללקוחות מן המניין בלי חשש. אנו נחבר אתכם לאותם אתרים ונכתוב עבורכם את הכתבת תוכן המושלמת.

חשיפה בערוצי תקשורת מובילים

חשיפה בערוצי תקשורת מובילים

חשיפה של המותג שלכם בערוצי טלויזיה, רדיו או עיתונות מובילים יכול להיות שחקן חיזוק משמעותי ובוסט למכירות שלכם. נדאג לחבר אתכם בדיוק לערוץ שיניב את התוצאות הכי טובות עבורכם.

חיבור לאירועים רלוונטיים

חיבור לאירועים רלוונטיים

כנסים וובינרים הם דרך מעולה להתחבר ללקוחות פוטנציאלים ושותפים עסקיים ואנחנו יודעים בדיוק אילו כנסים ואירועים כדאי לכם להשתתף כקהל או כמציגים. נסייע לכם להכין את הוובינר, פודקאסט, דוכן, התוכן המודפס, כרטיסי ביקור וכל מה שיעזור לכם כדי ליצור קשרים איכותיים.

מעטפת שיווק מקיפה

ייעוץ תדמיתי

התדמית שלכם היא התפישה של המותג בעיני הצרכנים והקלות בה יבצע את הרכישה תלויה בזה. בעיקר בשעת משבר או זעזוע חשוב לשמור על תדמית חיובית ולשדר “עסקים כרגיל”. במסגרת שירות זה תקבלו ייעוץ מצוות היועצים שלנו שמנוסה בהתמודדות עם כל המצבים והצליח לגרום ללא מעט חברות לשמור על פאסון גם שהגלים היכו בספינה שלהם.

ייעוץ תדמיתי

הפחתת תוצאות שליליות בגוגל

השותפויות הבלעדיות שפיתחנו עם דומיינים בעלי סמכות גבוהה בגוגל ישמשו כדי לבנות מוניטין חיובי לעסק שלכם. בנוסף, נשתמש בפתרונות העדכניים ביותר ליצירת תוכן ומוניטין כדי להחליף תוצאות חיפוש שליליות בנכסים מקוונים חיוביים שלכם.

ניהול משברים​

ניהול משברים

ניהול עסק הוא לא אחת עוסק בטיפול במשבר בלתי צפוי מסוג כלשהו הוא כמעט בלתי נמנע. אך אתם יכולים להימנע מראש או בזמן אמת מהנזקים שהמשבר יכול לייצר למותג שלכם. אנו נפעל כדי לזהות את האיומים הקיימים ומתפתחים, נייעל את התקשורת מול הלקוחות ונביא להתאוששות במהירות תוך כדי הערכה וניהול סיכונים משותפת ומותאמת אישית.

הלקוחות שלנו יספרו לכם ש...

אין ספק
שאתם בחברה טובה

“ אני עובד עם ערן מנינג'ה מרקטינג צמוד כבר למעלה מעשרה חודשים וחייב לומר את האמת שלא האמנתי שזה אפשרי לחדור לשוק הישראלי שמלא בתחרות בעולם התקשורת ולצלוח את המשוחה. מעבר לשירותי השיווק אנחנו עובדים יחד על כל פאנל המכירות ומצליחים להביא תוצאות פנומנליות. ממליץ לכל ארגון שיכול לעמוד בעומס של לידים איכותיים. ”

המלצה של רותם פאר סמנכל מכירות

רותם פאר

VP Sales, VoiceSpin

“ ממליצה בחום על חברת נינג'ה מרקטינג שמלווים אותנו בתהליך השיווקי והעסקי בארגון. ידעו להכיר ולהבין את ה-DNA של הארגון בקצב מהיר ולתת לנו פתרונות יעילים אשר עובדים לאורך זמן. בנוסף, מלווים ומנהלים לנו את כל החלק השיווקי בארגון מה שהגדיל לנו את כמות הלידים והלקוחות בהתאם. חייבת לציין את היחס האישי והליווי הצמוד של ערן מנכ"ל החברה אשר מלווה אותנו בשיא המקצועיות והאכפתיות. הגענו אליהם לאחר ניסיון לא פשוט עם המון סוכנויות שיווק לפני וסוף סוף מצאנו חברה שאפשר לצעוד איתה יד ביד. ממליצה על נינג'ה מרקטינג לכל חברה וארגון! ”

המלצה של תהילה בר

תהילה בר

VP Sales, Hakaveret CRM

“ נינג'ה מרקטינג הצליחו להביא אותנו להישגים חסרי תקדים תוך זמן קצר מתחילת הפעילות המשותפת, לפנות אותי להתמקד בניהול העסק ולחסוך בעלויות השיווק ”

testimonial-1

עותמאן טבאש

CEO, SKYCALL

“ כמנכ"ל של חברה טכנולוגית אני עסוק בהמון ערוצים במקביל והשיווק נדחק אל הפינה. נינג'ה מרקטינג באמת מאסטרים והרימו את השיווק בעסק לרמה שלא האמנתי. ”

testimonial-4

אדי קילימניק

CEO, VoiceX

“ הייתי סקפטי אחרי שהחלפנו לא פחות משלוש חברות שיווק במיקור חוץ בעשת ייבוא והפצה ועכשיו אין סיכוי שנחפש שוב. התנועה לאתר שלנו גדלה משמעותית וכמות הלידים שהגיעו הניבו לנו החזר על ההשקעה תוך חודש. הזמינות והאכפתיות של ערן והצוות זה משהו שלא מובן מאליו. בקיצור, ממליצים בחום. ”

גולן טנג’י ממליץ על נינג’ה שיווק

גולן טנג'י

CEO, ESHET

מגוון חבילות שיווק

חבילות שיתנו לכם שליטה בשוק

סמוראי

חבילת שיווק סמוראי

מאסטר

חבילת שיווק במיקור חוץ

קטאנה

חבילת שיווק קאטאנה