מעטפת
שירותי שיווק
לצורכי העסק שלך

מסמנכ"ל שיווק חיצוני ועד ביצוע תוכנית
האסטרטגיה השיווקית- הכל במקום אחד!

מעטפת
שירותי שיווק
לצורכי העסק שלך

מסמנכ"ל שיווק חיצוני ועד ביצוע תוכנית אסטרטגיה שיווקית - הכל במקום אחד!

בוחרים שירותי שיווק של מאסטרים יום אחרי יום

למה דווקא שירותי שיווק של נינג'ה מרקטינג?

הניסיון הרב שיש לנו בתחום והתוצאות שאנו מצליחים להשיג תוך זמן קצר - שילוב שכל עסק צריך!

אייקון שירותי שיווק גמישים

התאמה אישית

קשת הפתרונות שאנו מציעים בחבילות השיווק מותאמת כדי לענות על הצרכים העסקיים המשתנים שלכם – הגדילו או הקטינו את מאמצי השיווק שלכם בדיוק לפי הצורך.

מקצוענות בשיווק

מקצוענות

בתחום העסקים, הזמן הוא שדה הקרב האולטימטיבי. המיקוד שלכם צריך להיות על ניווט הספינה, לא לטבוע במורכבות של שיווק – תשאירו את זה לנו!
שירותי שיווק טכנולוגיים

טכנולוגיה מתקדמת

אנו עושים שימוש בכלי שיווק חדשניים, תוכנות ופלטפורמות ניתוח מידע מתקדמות בכדי להתאים את שיווק העסק שלכם למגמות המשתנות בשוק.

שירותי קידום בפייסבוק

One Stop Shop

לא עוד התעסקות עם ספקי שיווק מרובים. לא עוד עלויות מרקיעות שחקים. רק תוצאות, מונעות על ידי מומחיות ומונחות על ידי היעדים העסקיים שלכם.

מעטפת שירותי שיווק

בואו נשחרר אתכם ממורכבות השיווק, ונעצים אתכם כדי שתכבשו את השוק

ניהול מערך השיווק

סמנכ"ל שיווק כשירות (CMOaaS)

דמיינו שיש לכם סמנכ”ל שיווק מנוסה (CMO) שמתפקד כמו נינג’ה – בלתי נראה, אך מתזמר את הניצחונות השיווקיים שלכם. שירותי השיווק שלנו במיקור חוץ מפיחים חיים בחזון זה, ומספקים לכם שותף אסטרטגי שמעצב אסטרטגיות שיווק מנצחות ומוציא אותן לפועל בדייקנות.

סמנכ”ל שיווק במיקור חוץ הוא מודל עסקי שבו תוכלו לבצע מיקור חוץ של אסטרטגיית השיווק שלכם לצוות שלנו. הצוות זה יעבוד מרחוק או ישהה אצלכם במשרד לפי הצורך, יפעל כשלוחה של העסק שלכם, ויספק את כל היתרונות של CMO פנימי ללא ההוצאה הנוספת.
ניהול SEO מלא

קידום אורגני בגוגל (SEO)

להגיע לשם ולהישאר במקומות הראשונים בגוגל היא ללא ספק אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הטובה ביותר לטווח הארוך – אבל זו לא משימה קלה כפי שאתם בוודאי יודעים!

אבל אל תזיעו! אנחנו כבר חנונים של שיווק אורגני (SEO)  והבאנו את כל שירותי אופטימיזציה למנועי חיפוש הטובים ביותר לתוך נינג’ה מרקטינג.

תוכלו למצוא את כל שירותי ה-SEO שלנו בחבילות פשוטות עם מחירים נוחים שיעזרו לכם לשלוט בשיווק SEO, ללא טרחה או עלויות גבוהות.

מעטפת שיווק מקיפה

קידום ממומן בגוגל (PPC)

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) היא קטגוריית שיווק סופר אפקטיבית רק כאשר הכסף שיוצא על פרסום מנוהל נכון ומביא תוצאות אמיתיות!
 
צוות מנוסה יכין עבורכם תוכנית שירותי PPC מותאמת אישית לעסק, ליעדים ולשוק שלכם. האסטרטגיות היעילות שלנו לניהול קמפיינים ממומנים הוכיחו פעם אחר פעם שאפשר להגדיל את החזר על ההשקעה שלכם מהוצאות ה- PPC שלכם בלמעלה מ-20%.
 
אנחנו אוהבים ליצור קמפיינים ממומנים שהופכים למכונות יציבות ליצירת לידים שמספקות החזר על ההשקעה (ROI) מקסימלי עבור הלקוחות שלנו, ויש לנו רקורד שמוכיח זאת.
מעקב וביצועי קמפיינים

ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות

נכין עבורכם תוכנית אסטרטגית ברשתות החברתיות מותאמת אישית לעסק, ליעדים ולשוק שלכם. האסטרטגיות היעילות שלנו לניהול קמפיינים ממומנים הוכיחו פעם אחר פעם שאפשר להגדיל את החזר על ההשקעה שלכם מהוצאות השיווק בלמעלה מ120%.

המטרה שלנו היא להגביר את המעורבות בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין ובכל פלטפורמה חברתית בה יש לכם נוכחות. מסעות הפרסום למיקוד מחדש שלנו יבטיחו שמלבד המרות, המבקרים שלכם יחזרו לבקר באתר לרכישות נוספות.

חשיפה בערוצי תקשורת מובילים

ניהול דף פייסבוק עסקי

זהות המותג שלך היא לא מה שאתם אומרים שהוא, אלא הרושם שאתם משאירים בכל אינטראקציה- בעצם זה מה שאומרים עליכם מאחורי הגב ברשתות.

שיווק מדיה חברתית כמו הדף הפייסבוק העסקי עוסק באופן בו המותג שלכם נתפש בעיני אנשים בפלטפורמות השונות.

תחזוקה של זהות המותג שלכם בפייסבוק, זה מה שתקבלו כאן. אנחנו נעשה מא עד ת, ואתם יכולים להיות מעורבים כמה שתרצו. נשלב את אמנויות של נינג’ה בהקשבה פעילה ברשת, ניתוח התנהגותי של הצרכנים, מגמות בתעשייה והתקשרויות דינמיות כדי לבנות קשרים משמעותיים עם הקהל הרצוי.

חיבור לאירועים רלוונטיים

יחסי ציבור

המוניטין של המותג שלכם ברשת האינטרנט בעל כוח להגדיל, לפגוע או אפילו לייצב את הערך והפוטנציאל לטווח ארוך של החברה. למוניטין יש השפעה על הצלחת החברה, והוא אחד המאפיינים שמגדירים את המותג שלכם, הערך שלו והערך שהוא מציע לקהל היעד.
 
יחסי ציבור הם חלק קריטי וחשוב בהגדלת המכירות והוא בעל ברית חזק לשיווק והמכירות. בזמנים סוערים או מטושטשים, יותר מתמיד, חברות צריכות להמשיך להשקיע בנוכחות השוק ובמוניטין שלהן. יחסי ציבור טובים מחזקים את המותג ויוצרים תדמית טובה ומרגיעה. 
 
זכרו – לקוחות שמרגישים בטוחים מקבלים החלטות רכישה בקלות רבה יותר.
פתרונות מותאמים אישית

אוטומציה שיווקית

למה לעבוד קשה ומסורבל כשאתם יכולים לנהל תהליכים שגוזלים מכם זמן באופן אוטומטי. מי שלא מכיר את הקסם החדש של עולם הדיגיטל הוא כל-כך 2020 והגיע הזמן שיתקדם – זה שווה לכם הרבה כסף! 

בנוסף לכך, תוכלו לצמצם את הפער הין מכירות לשיווק. לעקוב אחרי קמפיינים, ולהבין אילו קמפיינים שמביאים לידים רלוונטיים. כך תוכלו לשפר את התפוקות של תקציב השיווק ולהשקיע בקמפיינים שממירים לקוחות פוטנציאלים למשלמים.

צרו קמפיינים אסטרטגיים מותאמים אישית והמירו כמות גדולה יותר של לידים עם אוטומציה שיווקית חלקה עם פתרון רב-ערוצי שנועד להקל על תהליך השיווק ולייצר לידים מבושלים למכירות.

מומחיות וניסיון בשיווק

מנהל תיק לקוח צמוד

טיפול צמוד וליווי בכל התהליכים השיווקיים זה בדיוק מה שזה אומר. אין צורך שתסבירו את עצמכם מאה פעמים למספר נציגים כשיש מי שמכיר אתכם באופן אישי. 

מנהל תיק הלקוח שלכם אוהב אנשים ומסוגל להבין אנשים. יותר ממוזמנים להתקשר אליו ישירות לנייד או אפילו סתם לקפוץ לקפה כדי להריץ רעיונות יחד ולהוציא אותם לפועל – אצלינו יש לכם אבא ואמא שדואגים למותג שלכם.

הלקוחות שלנו יספרו לכם ש...

אין ספק
שאתם בחברה טובה

“ אני עובד עם ערן מנינג'ה מרקטינג צמוד כבר למעלה מעשרה חודשים וחייב לומר את האמת שלא האמנתי שזה אפשרי לחדור לשוק הישראלי שמלא בתחרות בעולם התקשורת ולצלוח את המשוחה. מעבר לשירותי השיווק אנחנו עובדים יחד על כל פאנל המכירות ומצליחים להביא תוצאות פנומנליות. ממליץ לכל ארגון שיכול לעמוד בעומס של לידים איכותיים. ”

המלצה של רותם פאר סמנכל מכירות

רותם פאר

VP Sales, VoiceSpin

“ ממליצה בחום על חברת נינג'ה מרקטינג שמלווים אותנו בתהליך השיווקי והעסקי בארגון. ידעו להכיר ולהבין את ה-DNA של הארגון בקצב מהיר ולתת לנו פתרונות יעילים אשר עובדים לאורך זמן. בנוסף, מלווים ומנהלים לנו את כל החלק השיווקי בארגון מה שהגדיל לנו את כמות הלידים והלקוחות בהתאם. חייבת לציין את היחס האישי והליווי הצמוד של ערן מנכ"ל החברה אשר מלווה אותנו בשיא המקצועיות והאכפתיות. הגענו אליהם לאחר ניסיון לא פשוט עם המון סוכנויות שיווק לפני וסוף סוף מצאנו חברה שאפשר לצעוד איתה יד ביד. ממליצה על נינג'ה מרקטינג לכל חברה וארגון! ”

המלצה של תהילה בר

תהילה בר

VP Sales, Hakaveret CRM

“ נינג'ה מרקטינג הצליחו להביא אותנו להישגים חסרי תקדים תוך זמן קצר מתחילת הפעילות המשותפת, לפנות אותי להתמקד בניהול העסק ולחסוך בעלויות השיווק ”

testimonial-1

עותמאן טבאש

CEO, SKYCALL

“ כמנכ"ל של חברה טכנולוגית אני עסוק בהמון ערוצים במקביל והשיווק נדחק אל הפינה. נינג'ה מרקטינג באמת מאסטרים והרימו את השיווק בעסק לרמה שלא האמנתי. ”

testimonial-4

אדי קילימניק

CEO, VoiceX

“ הייתי סקפטי אחרי שהחלפנו לא פחות משלוש חברות שיווק במיקור חוץ בעשת ייבוא והפצה ועכשיו אין סיכוי שנחפש שוב. התנועה לאתר שלנו גדלה משמעותית וכמות הלידים שהגיעו הניבו לנו החזר על ההשקעה תוך חודש. הזמינות והאכפתיות של ערן והצוות זה משהו שלא מובן מאליו. בקיצור, ממליצים בחום. ”

גולן טנג’י ממליץ על נינג’ה שיווק

גולן טנג'י

CEO, ESHET

מגוון חבילות שיווק

חבילות שיתנו לכם שליטה בשוק

סמוראי

חבילת שיווק סמוראי

מאסטר

חבילת שיווק במיקור חוץ

קטאנה

חבילת שיווק קאטאנה