pixel
שילוב של שיווק במיקור חוץ - איך תעשו את זה נכון

שיווק במיקור חוץ – איך תעשו את זה נכון?

בסביבה העסקית המשתנה של היום, מיקור חוץ הפך לכלי אסטרטגי עבור חברות שמטרתן לייעל את הפעילות התפעולית שלהן, להפחית עלויות ולהיעזר במומחים שיסייעו להם בניהול העסקי שלהם. תחום מכריע אחד שבו למיקור חוץ יכולה להיות השפעה משמעותית הינו שיווק במיקור חוץ. במאמר זה, נציג את היתרונות של מיקור חוץ עבור החברה שלכם ונספק מדריך שלב אחר שלב כדי להבטיח שותפות מוצלחת בתחום של מיקור חוץ.

 

למה שיווק במיקור חוץ?

 

חיסכון בעלויות

שיווק במיקור חוץ לרב יהיה חסכוני יותר מאשר גיוס של אנשי צוות לעסק שלכם. תחשבו על התקציב הדרוש כדי להעמיד מחלקת שיווק, עליכם לגייס מנהל שיווק, גרפיקאים, אנשי קריאטיב, מנהל רשתות חברתיות, מומחה בקידום ממומן ומומחה בקידום אורגני (SEO). אין ספק שמדובר בכאב ראש גדול יותר כאשר צריכים לדאוג בתור בעלי עסק להכשרה, משכורות והוצאות שונות הקשורות להעסקת עובדים. לכן, השיקול הכלכלי נכנס לתמונה כשיקול משמעותי בבחירת חברת שיווק במיקור חוץ.

 

ניסיון וידע בתחום

עובדים במיקור חוץ בתחום השיווק מתמחים בהיבטים שונים של שיווק, החל מניהול מדיה חברתית ועד ליצירת תוכן, אופטימיזציה של SEO, קידום ממומן (PPC), שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק משפיענים ועוד. אותם אנשי שיווק במיקור חוץ יזהו עבורכם את הערוצים היעילים ביותר במטרה להגיע לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם, יצרו קמפיינים משפיעים וימדדו את ההצלחה שלכם באמצעות ניתוח ודיווח יעיל. מיקור חוץ מאפשר לבעלי עסקים לנצל את הידע והניסיון של חברות בתחום השיווק של מיקור חוץ למנף את העסק שלהם בתחומי השיווק. אנשי המקצוע במיקור חוץ בתחום השיווק צברו שנים של ניסיון בתחום, חידדו את הכישורים שלהם ובכך גם נשארו מעודכנים בטרנדים ובאסטרטגיות השיווק העדכניות ביותר.

תוכן מקצועי

יצירת תוכן הוא אחד התחומים הקריטים והחשובים בכל פרסום של עסק, זהו תחום שאנשי שיווק במיקור חוץ מצטיינים בו, הם בעלי יצירתיות וכישורי כתיבה הדרושים במטרה לפתח תוכן סוחף, מעניין ורלוונטי עבור העסק שלכם, והחשוב מכל-תוכן שיתשלב עם המוצרים שאתם מעוניינים לקדם במסווה של פרסומת. אותם אנשי שיווק במיקור חוץ ישתמשו בסטורי-טלינג כדי ליצור תוכן שמושך את קהל היעד הרלוונטי, יובילו תנועה לאתר ובכך ייצרו לידים איכותיים. כמו כן, לאנשי השיווק יש טכניקות אופטימיזציה SEO של מנועי חיפוש, ידע אשר יבטיח שהתוכן שלכם ידורג היטב בתוצאות בגוגל וימשוך תנועה אורגנית. אם כך- על ידי שיווק במיקור חוץ תוכלו לההיות מדורגים גבוה אל מול המתחרים שאינם נוקטים בפעילות שיווקית שכזו. בנוסף, תוכלו לקבל החלטות שיווקיות מושכלות ובסופו של דבר להניע צמיחה והצלחה. הניסיון והמומחיות של אנשי שיווק במיקור חוץ יכולים להוות נכס בעל משמעות בנוף השיווקי המתפתח במהרה ובהשגת היעדים העסקיים שלך כבעל עסק.

 

התמקדות בכישורי ליבה

כשבעל עסק בוחר בשיווק באמצעות מיקור חוץ, הוא יכול להתמקד בפעילויות שונות של החברה, לנתב מחדש את המשאבים ותשומת הלב לתחומים אחרים של העסק כדי להתמקד ביוזמות ומטרות אסטרגיות אחרות. מיקור חוץ מאפשר לכם לפנות זמן ואנרגיה כדי להצטיין בתחומים הליבה של העסק. כך למעשה תוכלו לנהל בצורה מקצועית את מערכי העבודה בעסק ולקדם תהליכים בצורה מהירה יותר מבלי לשקוע בעולם שאינו העולם המקצועי שלכם כמנהלים בעסק.  כמו כן, העובדים שלכם יכולים להתמקד בקבלת החלטות אסטרטגיות, פיתוח מוצרים, שירות לקוחות ופעילויות חשובות אחרות התורמות ישירות להצלחת החברה שלכם.

 

גמישות משתנה

צרכי השיווק עשויים להשתנות בהתאם לדרישות שיווק עונתיות או לחילופין להשתנות בהתאם לדרישות של פרויקטים שונים של החברה. מיקור חוץ מאפשר לך לגשת למאגר של משאבים מיוחדים שיכולים להתאים בקלות לצרכים המתפתחים שלכם, בזריזות וביעילות. התאמת צרכי השיווק של העסק הינה קריטית על מנת שתוכלו לייעל את אסטרטגיות השיווק ולנצל הזדמנויות חדשות כשהן מתעוררות בשוק המשתנה ללא הרף.

 

חיסכון בזמן

שיווק במיקור חוץ יכול לחסוך זמן יקר ומשמעותי עבור הפעילות העסקית שלכם. שיווק כרוך במגוון רחב של משימות כגון מחקר שוק, קמפיינים פרסומיים, יצירת תוכן וניהול מדיה חברתית. כל אלו עלולים לצרוך זמן רב וזאת על ידי נטילת אחריות זו למומחי שיווק במיקור חוץ. צוות העובדים שלכם יכול להתמקד במשימות בעדיפות גבוהה, הדורשות את הזמן והמומחיות הדרושה להם. מהלך מסייע בהגברת הפרודוקטיביות ומשפר את יעילות העסק.

 

כדי שתוכלו להיעזר בשירותי שיווק במיקור חוץ, ריכזנו עבורכם את השלבים הנחוצים:

 

1. הגדירו את המטרות והצרכים שלכם

עליכם לתאר בבירור את יעדי השיווק שלכם, בין אם מדובר במודעות למותג (Brand Awareness), יצירת לידים (Lead Generation) או תנועה באתר. בטרם תפנו לחברת שיווק במיקור חוץ עליכם לזהות אזורים ספציפיים שבהם אתם חלשים וזקוקים לסיוע, כגון יצירת תוכן, ניהול מדיה חברתית, פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) ועוד.

2. מחקר ומיון

 סוכנות שיווק במיקור חוץ יכולה להיות עסק יקר שלא מניב את התוצאות אליהם אתם שואפים להגיע. לכן, לפני שתכנסו להתחייבות אנו ממליצים לחקור מעט את סוכנויות שיווק או פרילנסרים שמתאימים ליעדים והמטרות שהצבתם בשלב הקודם. חפשו ניסיון רלוונטי, ידע בתעשייה ורקורד חזק. בקשו ניתוחי מקרים והפניות של לקוחות כדי לאמוד את יכולותיהם והאם הם עמדו בציפיות.

3. פיתוח אסטרטגיה שיתופית

סוכנות בעלת נסיון רק בתחום השיווק עובדת בסיסטמת עבודה שככל הנראה התגלתה כמוצלחת. לכן כדי לפתח אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית עליכם לשתף פעולה באופן הדוק עם הסוכנות. שימו לב שהאסטרטגיה שגובשה תואמת לערכי החברה, לקהל היעד וליעדים העסקיים שלה.

4. תקשורת יעילה

תקשורת עם צוות השיווק במיקור חוץ נחוץ להצלחת התהליך. לכן, שמרו על תקשורת ברורה, כנה ופתוחה. אנחנו בנינג׳ה מרקטינג מבינים את החשיבות הרבה שבתקשורת עם הלקוחות. לכן לא פלא שתמצאו אותנו זמינים גם מחוץ לשעות העבודה, מעדכנים באופן שוטף, לוקחים חלק בישיבות הנהלה, מכינים דוחות שיווק שבועיים וחודשיים על קצב ההתקדמות ובעיקר מבטיחים שכל החוליות בשרשרת יהיו מתואמות.

5. הגדירו מחווני ביצועי מפתח (KPI)

בעלי עסקים שלא מודדים את התוצאות העסקיות הם כמו קפטן בספינה שאין לו מצפן – לא בטוח שהספינה תשרוד בים סוער. לכן, הגדרת מחווני KPI מדידים נחוצים כדי להעריך את ההצלחה של מאמצי השיווק במיקור חוץ. אלה יכולים לכלול מדדים כמו תנועה באתר, שיעורי המרה, מעורבות במדיה חברתית ועוד.

6. יצירת תוכן ואופטימיזציה

כל אחד יודע שברשתות החברתיות יש צרכני תוכן ויש יוצרי תוכן שבדרך כלל מקדמים משהו. במידה ויצירת תוכן היא חלק מפעילויות שיווק במיקור חוץ, ודאו שהתוכן איכותי, רלוונטי ומותאם לקידום המותג שלכם. עקביות ברשתות החברתיות במיתוג ובמסרים היא קריטית.

7. סקירה ואופטימיזציה שוטפות

ההתנהלות מול הסוכנות באאוטסורס מחייבת אתכם לסקור באופן קבוע את הביצועים של יוזמות השיווק שלהם כנגד מחווני ה- KPI שלכם. בהתאם לתוצאות עליהם לבצע התאמות ושיפור של קידום מונחי חיפוש רלוונטיים כדי לשפר את התוצאות לאורך זמן. בנוסף, בקידום הממומן אנו ממליצים לערוך בדיקה של הקצאת חלק גדול יותר מהתקציב למיקום ולשעות בהן קהל היעד פעיל יותר.

8. שיקולים משפטיים וסודיות

שימו לב לפן המשפטי שבתהליך כדי לא להיקלע למצב שאתם חשופים משפטית או שהחומרים השיווקיים לא נשארים בסופו של דבר תחת חזקתכם גם במקרה בו הסתיימה ההתקשרות. בנוסף, חברת שיווק במיקור חוץ לרב תהיה חשופה לחומרים, לממשקי עבודה ולמידע שאתם לא מעוניינים שיצאו החוצה. לכן עליכם לודא שיש לכם חוזים מתאימים המתארים אחריות, תוצרים, סעיפי סודיות וזכויות קניין רוחני.

 

סיכום

שיווק במיקור חוץ יכול לשנות את כללי המשחק עבורכם, ומאפשר לגשת למומחיות, לחסוך עלויות ולהתמקד ביכולות הליבה שהוזנחו בגלל ריבוי משימות. ביצוע השלבים המתוארים במדריך זה, יאפשר להקים שותפות מיקור חוץ מוצלחת המניעה את הצמיחה וההצלחה של החברה שלכם בשוק התחרותי. זכרו, המפתח טמון בבחירת השותף הנכון, טיפוח תקשורת ברורה ואופטימיזציה מתמדת של אסטרטגיות לקבלת תוצאות אופטימליות.

אהבתם? מוזמנים לשתף

מאמרים רלוונטיים

קבלו מאיתנו שעת ייעוץ חינם!

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בוואטסאפ

המקצוענים שלנו כאן בשבילכם, אז למה אתם מחכים?

השאירו פרטים ותנו לנינג'ה להביא
יותר טראפיק, לידים והמרות!

התחלת צ'אט
הנינג'ה כאן בשבילך, איך אפשר לסייע?
היי
איך אוכל לסייע?
Skip to content