pixel
נינגה בתוך אייקון של גוגל העסק שלי

העסק שלי בגוגל – איך לקדם לתוצאות נכון

בעל עסק חדש או ותיק וודאי תוהה האם גוגל העסק שלו יכול לקדם אותו משמעותית – התשובה לכך היא חד-משמעית כן! התקדמות הטכנולוגיה והשימוש הנרחב באינטרנט בסמארטפונים מכל מקום מביא לכך שיותר ויותר לקוחות פונים למנועי חיפוש כדי למצוא מוצרים, שירותים ועסקים מקומיים. גוגל, בהיותה מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, ממלאת תפקיד מכריע בחיבור עסקים עם לקוחות פוטנציאליים. כלי רב עוצמה אחד שמספקת גוגל לקידום עסקים הוא גוגל העסק שלי (GMB). במדריך המקיף הזה, נלווה אתכם בתהליך ההגדרה והשימוש ב-GMB כדי לקדם את העסק שלכם במפות Google, בגוגל העסק שלי ובדף העסקי של גוגל. לאורך הדרך, נספק דוגמאות מהחיים האמיתיים מתעשיות שונות כדי להמחיש את היעילות של אסטרטגיות אלו.

 

מה זה גוגל העסק שלי (Google My Business – GMB)?

כדי להגדיר חשבון גוגל העסק שלי, עליכם לספק מידע מדויק ומפורט על העסק שלכם, כולל שם, כתובת, מספר טלפון, אתר ושעות פעילות. זה עוזר ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלכם בקלות.

כדי לבצע אופטימיזציה של הדף העסקי שלכם בגוגל:

1. צלמו תמונות אטרקטיביות של העסק שלכם, הן מבחוץ והן מבפנים, כמו גם את המוצרים ואנשי הצוות שלכם. ויז’ואל איכותי יוצר רושם חיובי ומושך לקוחות פוטנציאליים.

2. כתבו תיאור עסקי משכנע שמדגיש את מה שמייחד את העסק שלכם. אם העסק שלכם הוא חנות פיזית אתם חייבים לציין את הכתובות של נקודות המכירה שלכם, הערכים וההצעות המיוחדות כדי למשוך לקוחות.

3. עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות חיוביות בדף העסקי שלכם בגוגל. ביקורות חיוביות לא רק בונות אמון אלא גם משפרות את דירוג החיפוש שלכם.

קידום העסק שלכם בגוגל מפות הוא חינמי וחיוני ליצירת קשר עם לקוחות מקומיים. עסקים עם פרופילים מותאמים של גוגל העסק שלי נוטים יותר להופיע בתוצאות החיפוש כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצרים או שירותים באזור שלהם.

 

אסטרטגיות גוגל העסק שלי ספציפיות לתעשייה:

קמעונאות: התמקדו בהצגת מוצר על ידי העלאת תמונות מוצר באיכות גבוהה ועדכון קבוע של רשימות. הכללת מבצעים או הנחות בתיאור העסק יכולה למשוך קונים פוטנציאליים.

עסקים מבוססי שירות: שימו דגש על מומחיות בתיאור העסק והשתמשו במילות מפתח רלוונטיות לשיפור נראות החיפוש עבור שירותים ספציפיים.

 

העסק שלי פתוח
הודיעו ללקוחות בקרבת מקום שהעסק שלכם פתוח

ניטור ועדכון פרופיל גוגל העסק שלי:

עקבו אחר פרופיל העסק שלכם בגוגל  ועדכנו באופן קבוע כדי לשמור על נוכחות מקוונת חזקה. אם שעות הפעילות משתנות בגלל חגים, סופ”ש או כל סיבה אחרת מומלץ שתעדכנו כדי לא להשאיר לקוחות שמאוכזבים לעשות את כל הדרך עד אליכם ולגלות שהעסק סגור. השיבו לביקורות שליליות וחיוביות והוסיפו מידע רלוונטי כגון אירועים מיוחדים או מבצעים.

מדידת הצלחה: עקבו באופן רציף אחר ניתוח נתונים של גוגל העסק שלי

השתמשו בתובנות שמספק הממשק של גוגל העסק שלי כדי לעקוב אחר מדדי מפתח כגון קליקים, שיחות ולידים. זה יעזור לאמוד את היעילות של מאמצי הקידום שלכם.

 

סיכום

גוגל העסק שלי הוא חלק בלתי נפרד מאמצי קידום אורגני והוא כלי רב עוצמה למתחילים המעוניינים לקדם את העסק שלהם בגוגל מפות ולשפר את הנראות המקוונת. על ידי אופטימיזציה של דף העסק שלכם בגוגל עם תמונות אטרקטיביות, תיאורים מושכים, מבצעים והנחות וביקורות חיוביות של לקוחות, תגדילו משמעותית את הסיכוי שלכם למשוך לקוחות מקומיים.

 

אהבתם? מוזמנים לשתף

מאמרים רלוונטיים

קבלו מאיתנו שעת ייעוץ חינם!

השאירו מספר טלפון ונחזור אליכם בוואטסאפ

המקצוענים שלנו כאן בשבילכם, אז למה אתם מחכים?

השאירו פרטים ותנו לנינג'ה להביא
יותר טראפיק, לידים והמרות!

התחלת צ'אט
הנינג'ה כאן בשבילך, איך אפשר לסייע?
היי
איך אוכל לסייע?
Skip to content