מדיה דיגיטלית
מידע שלא תמצאו בשום מקום אחר על ניהול יעיל של שיווק העסק שלכם בדיגיטל
היום כולנו מנהלים את חיינו דרך מסך הסמארטפון, הטאבלט או המחשב הנייד ונחשפים למסרים שיווקיים כל הזמן בפלטפורמות השונות. ריבוי המסרים גורם לכך שיש למשווק מספר שניות בודדות כדי לגרום לנו להתחבר או להמשיך לגלול הלאה למתחרה שנוגע בנו בנקודות הכי כואבות. אחרי יותר מעשור בתעשיית השיווק הדיגיטלי, עבדנו עם הרבה חברות מצליחות שהיה להן משהו במשותף. לכולם הייתה אסטרטגיה ספציפית ששמרה אותם על המסלול למרות שינויים, טכנולוגיות חדשות ואתגרים. הייתה להם הנחיה פנימית יחד עם דגש על נתונים שאפשרו להם להימנע מטעויות, להתנגד לאופנה שיווקית ולהתמקד במה שעובד.
כותבי התוכן בחלק זה של הבלוג ניהלו מדיות חברתיות של חברות גדולות במשק והצליחו ליצור עניין אצל מליוני אנשים שחלקם הפכו ללקוחות פעילים.
לפני שהמתחרים יעשו זאת לפניכם, מהרו לגלול מטה ולמצוא את מה שמתאים לכם.
קטגוריות בלוג
קידום ממומן בגוגל או בסושיאל – איפה כדאי?
אז החלטתם להקים עסק, והגעתם להבנה שאתם צריכים לפרסם אותו איפשהו. יש לכם תקציב שהגדרתם
מדיה חברתית: הגודל כן קובע
השאלה שמעסיקה את המשווקים היום בכתיבת פוסטים עבור מדיה חברתית היא איך משיגים את המעורבות
שיווק דיגיטלי לעסקים וכוחם של מסרים שיווקיים במדיה החברתית
בעידן הדיגיטלי של היום, המדיה החברתית הפכה למעצמה של שיווק ותקשורת. אחד המרכיבים העיקריים שיכולים
שיווק דיגיטלי: אסטרטגיה, צ׳קליסט ושלבים מרכזיים
עולם השיווק הדיגיטלי נכנס לחיינו לפני שני עשורים ומאז מתקדם במהירות. כתוצאה מכך, הזדמנויות חדשות
אלה אטינגר
מומחית מדיה דיגיטלית
“המדיה הדיגיטלית נמצאת בכל פינה וכבר לא ניתן להימנע מהעובדה שגם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם שם. הפוסטים שבחרתי יעזרו לכם לעשות סדר ולמצוא את המדיות הדיגיטליות שכדאי לכם להתמקד בהם ואיך תעשו את זה נכון – כי מי שלא שם לא קיים!”